maandag 12 januari 2009

nog 4 keer slapen

jaja, nog 4 keer slapen en het is zo ver!!
Sssssssssssssssssssspannend!!!!!!!!!!!!!

Nog 1 examen en we kunnen ons volledig storten op ons avontuur!!

Kwou dat het al zover was!!!! De zenuwen stijgen met de minuut, wat zeg ik met de seconde.
Aan wat denk ik zo de hele tijd: afrika, senegal, mooi en warm weer, kindjes, ... kortom alleen maar aan ons groot avontuur dat ons staat te wachten.

Ondertussen zijn de koffers al voor het grootste deel gepakt. Nu hopen dat ik al de rest er nog bij krijg. Ik hoop dat ik nog wat plaats heb om nog meer spullen mee te nemen.
Kleine dingetjes zoals ballonnen, stylo's, bellenblazers, kleurpotloden, .. dat zit er al in. Misschien vind ik nog wel plaats om dingen mee te nemen? Ik hoop het.

Dit weekend was ik mijn malariapil al vergeten. Gelukkig heb ik het de volgende ochtend beseft en nam ik hem dan vlug. Nu hopen dat het geen al te grote gevolgen heeft.
Voorlopig heb ik er alleen slapeloze nachten van. Of zou het van de zenuwen zijn?? Kweetet niet.
Ik maak er een gewoonte van om altijd om 3u en 5u 's nachts wakker te worden. Klig daar dan, te dromen ( wakker dromen é) over wat ons te wachten staat.

Maar nog 4 nachtjes slapen en dan vrijdagochtend vroeg naar de luchthaven om rond 11.25 op te stijgen. Vanaf dan start ons grote avontuur!!!

xxx
stefanie
Evelientje, nog efces en tis vanda!!!!

3 opmerkingen:

Liesbeth en Karl zei

Goede reis!

Karl Catteeuw

Anoniem zei

Voor jullie is het al bijna zover... Nog 1 dagje en de voorbereidingsstress mogen jullie achter je laten! Geniet met volle teugen, amusseer je, geef het beste van jullie zelf!
Wij proberen de blogs wat te volgen vanuit Zambia, maar daar is nog het raden naar hoe dit zal verlopen!
Hééél veel succes!
Lies.

Anoniem zei

SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk goed aangekomen in Rufisque. We zagen jullie graag vertrekken om jullie uitdaging te kunnen doen.Maar we kijken er al naar uit om jullie verhaal te horen als jullie terugkomen. Good luck, groetjes,mama